Was ist "Pusteblume"? - Ce este "Pusteblume"?

DKV "Pusteblume" Mediasch
Ein Deutscher KulturVerein für Kinder mit Kindern.

O asociatie culturala in limba germana pentru copii cu copii.



marți, 26 octombrie 2010

Zwei Hexen im Märchenwald/Doua vrajitoare in lumea povestilor

Ich kann es nicht glauben! Beim Aufräumen meiner Theatersachen, bin ich auf die erste Anzeige gestossen - mit dem ersten Theaterstück in Mediasch, im Jahre 2008. Da ich damals noch keine Internetpräsenz hatte, finde ich es fair, wenn ich die Kinder auch mal vorstelle. Einige sind auch heute noch dabei :-) Radu Teglas, Anda Veza, Francesca Rus, Andreea Farcas. Ein Geüfl der Nostalgie schleicht sich ein bei diesem Fotos. Nu imi vine sa cred. In timp ce imi faceam un pic de "ordine" prin lucrurile de teatru, am dat peste acest afis - cu prima mea piesa de teatru in Medias, in anul 2008. Deoarece atunci inca nu aveam blog pe internet, consider ca este fair sa ii prezint si pe primii mei actori. Unii mai sunt si astazi activi la grupele mele de teatru. :-) Numele le gasiti in textul de mai sus.
Wenn Ihr auf das Foto klickt vergrößert es sich. Daca dati clic pe poza se mareste si ii puteti vedea pe actori si mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu