Was ist "Pusteblume"? - Ce este "Pusteblume"?

DKV "Pusteblume" Mediasch
Ein Deutscher KulturVerein für Kinder mit Kindern.

O asociatie culturala in limba germana pentru copii cu copii.



duminică, 8 august 2010

Letzter Tag - Ultima zi de pictura

Wir haben es geschafft!
Am reusit!
Premiile! Realizate cu mult drag de Corina Stefanescu.

Und weil zu jeder Feier auch ein Kuchen dazu gehört, haben die Kinder und meine wunderbaren Helferinnen eine Überraschung mitgebracht. Danke!
Cedric - Lichiu/Hanklich
Si pentru ca o serbare nu este serbare fara prajituri, copii si minunatele mele voluntare au adus cate o surpriza. Multumesc tuturor!
Miruna - Tiramisu
Bea - Fruchttorte - Tort de fructe
Anda - Biskuitsalami - Salam de biscuiti
Adriana - Muffins - Briose
Wir konnten kaum erwarten, dass das Fest beginnt. Abia am asteptat sa putem incepe serbarea.
Endlich soweit! In sfarsit!

Und weil die vielen Kalorien verdaut werden mussten, ging es in den Stadtpark.
Si pentru ca am vrut sa consumam caloriile, am plecat in "Oraselul Copiilor".


Wo die Kinder einen "Dschungeleingang" gefunden haben.
Unde copii au gasit o "jungla".

De unde au iesit - rand pe rand.


Ich bin sicher, das Projekt war ein voller Erfolg, sowohl für die Kinder als auch für mich. Und vor allem hat es allen sehr viel Spass gemacht.
Sunt convinsa ca proiectul a fost un succes, atat pentru copii cat si pentru mine. Dar mai ales am avut cu totii multe clipe frumoase impreuna.

Un comentariu:

  1. felicitari tuturor copiilor! felicitari si tie Edith pt rabdarea si grija pt acesti copii minunati!

    RăspundețiȘtergere